ponedeljek, 9. maj 2016

Moja ''širitev'' v trgovino

Kot sem že govorila, z veseljem poudarjam, da se veselo širim. Če vas bo kdaj pot zanesla v kranj ali pa Lesce si moje baggy hlačke lahko ogledate v trgovini z otroškimi oblačili Kidoofashion (https://www.facebook.com/Kidoofashion/?fref=ts).
Tudi ozke in široke trakce vseh velikosti sem dovolj sešila, da krasijo prostor v njihovi trgovinici.
Vam pokažem eno takšno unikatno izložbo s še bolj unikatnimi izdelki:


Seveda imajo poleg ''mojega kotička'' tudi polno lepih drugih oblačil, ki jih lahko kombinirate s trakcem in baggy hlačkami.
Moram še dodati, da so v soboto imeli prisrčno modno revijo, kjer so se otroci sprehodili v omenjenih oblačilih (slike mogoče še dodam).
Sem se v parih dneh kar nagarala, da sem naredila pestro trgovinsko ponudbo.



Ni komentarjev:

Objavite komentar