četrtek, 21. april 2016

Ja, tudi jaz sem ena izmed tistih..

Vse tipi topi! Tako zelo imam rada red in urejenost, da včasih sploh ne morem prej zaključiti z dnem, da ne bi prej vse uredila tako kot mora biti.
Moja šivalnica je zaenkrat žal v zelo majhnem prostoru, ki ne služi samo kot šivalnica vendar je namenjena še za polno drugih reči. Upam, res močno upam, da se to kmalu spremeni. Saj z vsakim dnem vanjo prinesem polno novega blaga, ter cvirnov, pa aplikacijski papir, razne gumbke in druge reči..
Seveda se z mojo logiko težko sklada kup pripomočkov za šivanje in majhen prostor, ter še moja natančnost pri urejenem prostoru. Vedno bolj me vleče k večjemu prostoru.. Že zdaj imam v glavi zrisano kako bo vse izgledalo. Le misli moram prenesti še v realnost. Mogoče pa mi res kmalu uspe.
Konec dneva, ko z zadnjimi močmi uredim izgleda prav fletno, vendar med delom mi že ob prvem ustvarjanju zmanjka prostora :/
 
Seveda mora biti tudi blago lično urejeno, vendar pa imam poličke že popolnoma zasedene.. za ostalo blago v šivalnici ni več prostora, tako da ima prostor nekje drugje. (slikice raje ne objavim, saj ni po mojih načelih).
 

 
Najbrž tudi tiste, ki same ustvarjate doma in rade šivate sanjate o sobici, ki bo samo vaša..bo imela veliko mizo, polno šivalnih strojev, blaga vseh barv in vzorčkov..
Jaz sem na začetku le sanjala, potem pa se je vse preselilo v resničnost in se odvilo tako hitro, da še zdaj komaj verjamem, da se mi to res dogaja. Ampak mi je uspelo iz nič priti do svojega šivalnega kotička in verjamem, da bom kmalu tudi v svoji čisto pravi šivalnici.

1 komentar: