četrtek, 21. april 2016

Nekaj o meni..


Svojo ustvarjalno pot sem začela na novo, saj nisem znala uporabljati šivalnega stroja, prav tako nisem poznala lastnosti in uporabnosti različnega blaga. „Všeč so mi bile ‘baggy’ hlačke, zato sem imela cilj, da si jih zašijem sama. Iz omare sem ‘potegnila’ babičin zelo star šivalni stroj – Danico, kroj za hlačke pa sem narisala kar sama. Seveda je bil prvi poskus neuspešen, pri drugem poskusu pa mi je uspelo.Takrat sem bila zelo ponosna nase in sem svoj izdelek želela pokazati vsem. Seveda, če danes te hlačke primerjam z novejšimi, je razlika precej očitna tako v natančnosti, kot tudi v podrobnostih in dodatkih. S hlačami sem vzbudila zanimanje pri drugih, zato sem jih zašila še nekaj in glas o mojem delu se je hitro razširil naokrog. ’Baggy’ hlačke so postale moja strast. Vsake posebej so mi tako zelo všeč, da jih včasih kar težko dam iz rok. Seveda pa šivam tudi druge reči: kapice, trakove, slončke, bodije z aplikacijami, v bodoče pa si želim nabor izdelkov še dodatno razširiti na tunike, puloverje, pajkice in druge izdelke. Šivam izdelke za vse starosti, a najraje za otroke. Mogoče zato, ker sem po izobrazbi pomočnica vzgojiteljice.
                                                                                                                     

Ni komentarjev:

Objavite komentar