petek, 22. april 2016

Kje kupiti kvalitetno, raznovrstno, ugodno blago?



Vse več je vprašanj kje kupiti blago. Kvalitetno, dobro, raznovrstno.
Dolgo časa sem se tudi sama ukvarjala s tem kje bom blago nakupila, da bo ustrezalo mojim zahtevam.
Pomembno se mi zdi, da ko izdelek dam iz rok vem, da je iz kvalitetnega blaga. Pri nas obstaja kar nekaj trgovin, kjer nudijo veliko. Vendar sem pristaš trgovine Svet metraže. Naravnost obožujem jo! Od kar šivam je to moja najljubša trgovina. Prej sem šla raje po nakupih po trgovskih centrih, kjer sem zapravila gore denarja za že narejena oblačila, sedaj pa je moj ''lušt'' trgovina z blagom.
Najraje sicer nakupim kar v spletni trgovini https://svetmetraze.si/, saj tako zapravim malo manj (v trgovini me prevzame še toliko več lepega blaga..). Na spletni strani je vsako blago zelo lepo prikazano in si lahko dobro predstavljaš kakšno je.
Dobre strani spletnega nakupa v trgovini Svet metraže:

  • ogromna izbira blaga in drugih pripomočkov za šivanje,
  • odlične slike, po katerih si lahko izbereš blago,
  • nad 50,00€ nakupa ti nudijo brezplačno poštnino,
  • blago je pri tebi v roku 2-3 delovnih dni..
Seveda pa moj nakup ni vedno le v spletni strgovini. Preprosto obožujem njihovo poslovalnico v Šiški. Tista, ki je nora na blago me najbrž zastopi, oziroma me še bo. Toliko barv, še več izbire, ne moreš mimo brez da bi si kaj kupila..!

Blago sicer danes ni tako poceni, da bi ga kar kupoval in kupoval, vendar imajo pri Svetu metraže velikokrat popuste. Splača se počakati na tiste dni, saj to pomeni, da je blago znižano od 20% do 40%.
Če večkrat kupujete se splača imeti njihovo kartico, kjer se zabeležijo nakupi in si kmalu lahko prislužiš stalni popust.

Zdaj veste kam pokukat za kvalitetno, raznobarvno in ugodno blago.
Veselo zapravljanje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar